środa, 3 sierpnia 2016

PRZYGOTOWANIE DO PIERWSZEGO KONTAKTU - Rozdział 6

PRZYGOTOWANIE DO PIERWSZEGO KONTAKTU


Plejadianska powieść - przez Suzanne Lie
Rozdział Szósty


‘Druga transmisja Sharmana’


Pozdrawiamy naszą ziemską rodzinę,
Tutaj ponownie komandor Sharman z drugą plejadianską transmisją na Ziemię. Podzieliłem się już z wami sporą ilością informacji dotyczących moich doświadczeń w ziemskim ciele, ok.roku 2016. Jednak w związku z tym, że wielu z was będzie powracać do swoich statków lub domowych światów, chciałbym trochę pomówić o moim procesie powrotu do domu na mój statek po raczej długiej inkarnacji w 3D.


Jak już powiedziałem, moje Boskie Dopełnienie Shelia, bardzo mnie wspomogła w rekalibracji mojej częstotliwości do mego wrodzonego 5-wymiarowego rezonansu. Odkryłem, że przyczyną mojego wielkiego zagubienia w 3D było to, że moja częstotliwość rezonansowa odstroiła się od mego 5D źródła.


Na podstawie mojej długiej wizyty na 3D Ziemi, całkowicie zrozumiałem jak łatwo było skalibrować się do środowiska społecznego zamiast do częstotliwości Gai. Gdybym pozostał w rezonansie z Ziemią nie zagubiłbym się tak bardzo gdyż czułbym ochronę całej planety.


Gdy przyjmowałem swoje zadanie, nie byłem związany z tą planetą od wielu doswiadczeniowych cykli, dlatego wypadłem z kalibracji z planetą Ziemią. Również strach, który często jest bardzo intensywny na Ziemi po tych wszystkich potwornościach wojny, uczynił pozostanie w kalibracji do mojego rezonansu 5D bardzo trudnym.


Gdy zdałem sprawozdanie z mojego doświadczenia, zrozumiałem, że odkalibrowanie od planety było częścią mojej misji aby doświadczyć tej samej izolacji od planety, którą odczuwają ludzie. Ponieważ bezpośrednio doświadczyłem waszej najtrudniejszej rzeczywistości, wysyłam te transmisje wypełnione bezwarunkową miłością i Fioletowym Płomieniem całemu życiu na Gai.


Z wielkim uznaniem dla waszej ciągle zwiększającej się świadomości  pola energii światła, które kieruje do ciała Gai, rozpoczynam moją transmisję:


Pozdrowienia z naszego plejadianskiego statku,
Drodzy członkowie Gai, ponieważ dopiero co wróciłem z mojej misji na Ziemi, czuję jakbym był JEDNOŚCIĄ w wami wszystkimi. Rozpoczynam transmisję mówiąc:


„Ziemska gra iluzji się kończy.”


Ale co to znaczy? Oczywiście będzie to znaczyć wiele różnych rzeczy dla wielu różnych ludzi. Tym co pozostaje tym samym dla was wszystkich jest to, że wszystkie wasze 3/4D życia oparte były na iluzji.
Jedną z głównych iluzji było to, że nie wiedzieliście, że to WY jesteście kreatorami swej rzeczywistości. Myśleliście, że ktoś inny miał kontrolę nad waszym życiem. A więc ktoś inny miał kontrolę nad waszym życiem, gdyż w to właśnie wierzyliście. A w 3D ‘to w co wierzysz, to odbierzesz.”


Zatem, drodzy wznoszący się Ziemianie, jeśli uwierzycie, że jesteście twórcami własnego życia, znajdziecie wewnętrzną odwagę aby posiąść tę moc. Następnie gdy już posiądziecie tę wewnętrzną moc, przypomnicie sobie jak żyć poprzez to uczucie wewnętrznej mocy we własnym rdzeniu.


To uczucie będzie, i już tworzy,  nowe ‘Poczucie Siebie’, którego coraz więcej z was doświadcza każdego dnia. My, wasza galaktyczna rodzina, cieszymy się widząc, że wielu naszych wolontariuszy na Ziemi używa tego poczucia wewnętrznej mocy aby pełniej przypomnieć sobie swoje prawdziwe 5D JA – nadal przebywając w fizycznym pojeździe.


Chcielibyśmy abyście wiedzieli, że tylko na 3D Ziemi doświadcza się procesu starzenia. Na 5D statkach i/lub rzeczywistości nie ma czasu, w którym można się zestarzeć. My, wasza 5D rodzina, obserwowaliśmy waszą rzeczywistość z pierwszej ręki, jako że wieu z nas podjęło się inkarnacji w waszej częstotliwości rzeczywistości.


Gdy przyjmujemy ciało fizyczne na Gai, możemy żyć od 60 – 80 waszych lat. Jednak gdy powracamy do naszego statku, jest jakbyśmy dopiero co opuścili statek, gdyż statek nie rezonuje z czasem. Ja, Sharman, muszę wyjaśnić sprawę tego, że moje uzdrowienie ‘zajęło mi trochę czasu’ gdyż powróciłem na statek w bardzo niskim stanie świadomości.


Było to częścią mojej misji, doświadczenie ‘ciemnej strony’ 3D Ziemi, abyśmy my, Plejadianie, mogli lepiej wesprzeć ludzkość i jej potrzeby. Jednakże zostałem wyciągnięty lub ‘uratowany’ z mojej misji gdyż moją życiową iskrą gasła i wiedzieli, że TERAZ nastał czas aby sprowadzić mnie do domu. Zrobiliśmy podobnie z wieloma innymi ludźmi.


Jedni chętnie akceptują nasze wsparcie, inni w nas nie wierzą i nam nie ufają ale są jeszcze tacy, którzy chcą rządzić światem w ten sam sposób w jaki mieli oni kontrolę nad innymi przez więcej lat aniżeli chcielibyście wiedzieć. Ci, którzy chcą utrzymać swoją moc nad innymi, próbują nas unikać a nawet nas atakują. Wielu z tych ludzi, to wasi liderzy, dlatego też nie możemy wylądować w waszym ogródku.


Podczas pobytu w ziemskim ciele, zostawiłem iskrę siebie na statku, którą Shelia chroniła z miłością. Z tej iskry, powiększyłem, poszerzyłem moje 5D wyrażenie swojego JA, w dół do rezonansu fizycznej formy ludzkiego niemowlęcia.


My (inni wolontariusze i ja) zaakceptowaliśmy tę misję w odpowiedzi na wołanie o pomoc Gai. Odpowiedzieliśmy na jej prośbę o pomoc. Większość z nas wolontariuszy miała już wiele inkarnacji na Matce Ziemi Gai dlatego znaliśmy ją jako planetę i wiedzieliśmy, że istnieją potencjalne rzeczywistości, które nie chcieliśmy aby przydarzyły się naszej ukochanej planecie Ziemi. Zatem wzięliśmy fizyczne ciała aby bardziej bezpośrednio ją wesprzeć.


Niektórzy z nas przyjęli ciała jako dzieci w przeszłości lub w bardziej teraźniejszym czasie. Niektórzy nie wcielili się do ziemskich ciał tak jak ja zrobiłem. Zamiast tego wybrali oni przeskakiwanie do i z 3D dopasowując swój stan świadomości. Wszyscy z nas mieli jedną rzecz wspólną a mianowicie mieliśmy wrodzone połączenie z naszym 5D JA na statku. Większość z nas zapomniała swojego 5D plejadianskiego JA, jednak mieliśmy to ‘uczucie’, że jesteśmy chronieni i ktoś nad nami czuwa.


To właśnie to ‘uczucie’ pomogło mi przejść przez moją inkarnację. Jednak w momencie gdy moja ziemska świadomość obniżyła się tak bardzo, że byłem na granicy śmierci, moją ekipa wsparcia na statku zrozumiała, że całkowicie utraciłem ‘to uczucie’ i przyszli aby mnie zabrać z powrotem na statek.


Chciałbym trochę pomówić o tym ‘uczuciu’ gdyż właściwie jest ono waszym wrodzonym połączeniem z waszym 5D JA, które zgodziło się na obecną inkarnację w tym czasie, około roku 2016. My Plejadianie obserwowaliśmy co się dzieje na waszej planecie, jak również rosnącą potrzebę Gai do rekalibracji siebie z powrotem do jej wielowymiarowej ekspresji.


Zaobserwowaliśmy, że ta jedyna rzecz , pozwalającą naszym Ziemianom przetrwać te wszystkie trudności w 3D rzeczywistości, było to, że zawsze mieli oni to ‘uczucie’. Ja zgłosiłem się aby przyjąć ziemskie ciało i utraciłem to uczucie aby zobaczyć jak to jest odczuwane tak abyśmy my Plejadianie mogli bardziej zrozumieć czego doświadczą ludzkość na całej planecie.


Nasze 5D wyrażenia żyją na statku, na którym każdy jest połączony wyższymi stanami świadomości. My wszyscy mamy to ‘uczucie’, które pozwala nam pozostać w ciągłym kontakcie z naszymi własnymi wyższymi JA.  W moim początkowym etapie życia miałem to ‘uczucie’ jednak utraciłem je gdy życie stało się coraz trudniejsze.


My, Plejadianie, chcieliśmy wiedzieć, co się stanie gdy nasi wolontariusze utracą kontakt że statkiem. Jeśli czytałeś  moją historię to wiesz, że wpadłem w głęboką rozpacz. Odkryłem, że wielu ma to ‘uczucie’ w młodym wieku ale traci je z wiekiem.


Na swoim przykładzie i wielu innych zaobserwowałem, że będąc młodym pamiętaliśmy, że całe życie było prawdziwe, jednak większość z nas o tym później zapomniała. Była to wielka strata gdyż doświadczaliśmy tyle radości, zabawy i poszukiwania, zgłębiania, doświadczania i wiedzieliśmy, że całe życie wokół było aktywne, żywe a że jeszcze pamiętaliśmy, że elementale Ziemi, Powietrza, Ognia i Wody były żyjącymi stworzeniami, które przechodziły do i z naszych ciał, nigdy nie byliśmy samotni.


Badaliśmy mrowiska, gniazda ptaków, pajęczyny i wszystkie te cudowne części natury, które nasze dorosłe JA by zdeptało i spryskało trucizną. Pamiętam uczucie horroru gdy mój ojciec rozdeptał mrowisko i rozproszył mrówki po całym ogrodzie. Jako dzieci, żyliśmy w każdym momencie naszego 3D fizycznego doświadczenia życia na Ziemi.


Jednak gdy dorośliśmy, musieliśmy wziąć odpowiedzialność za swe życie ciężko pracując aby zarobić pieniądze, następnie stać w korkach w drodze do domu i paść na kanapę z piwem w ręku. Przygody z mrowiskiem czy podglądaniem piskląt w gnieździe zostały utracone.


Utraciliśmy większość zapału, ducha w miarę jak dorastaliśmy i zbyt wielu z nas utraciło to ‘uczucie’. Bez tego ‘uczucia’ ziemia musiała być skoszona, oczyszczona a następnie zalana betonem. Zapomnieliśmy naszą wewnętrzną zdolność błogosławienia elementali i pracy z nimi. Zamiast tego uciekaliśmy się do sytuacji z poprzednich wcieleń lub tych, których nauczyliśmy się od naszych rodziców.


Pracowaliśmy przeciwko ziemi, jednak teraz, my, wasza plejadianska rodzina, prosimy abyście się zjednoczyli z ziemią jak my to robimy w Plejadach. Poprzez pracę, łączenie się i głęboką miłość do ziemi, nieba, wody i planety możemy powrócić do naszej wrodzonej postawy poddania się faktowi, że MY JESTEŚMY NASZĄ PLANETĄ.


My, Plejadianie,  musieliśmy o tym pamiętać gdy w końcu znaleźliśmy nasze planetarne domy. Szukaliśmy i szukaliśmy  idealnego  domu jednak nie znaleźliśmy go dopóki nie połączyliśmy się aby stworzyć poczucie planetarnej świadomości. Wtedy go znaleźliśmy. Teraz żyjemy w skupisku gwiazd i mamy 9 planteranych domów.


Wewnątrz waszego ludzkiego stanu planetarnej świadomości, będziecie mogli przypomnieć sobie kim jesteście w piątym wymiarze i ponad i prawdopodobnie będziecie chcieli tam powrócić. Ale uważajcie żebyście nie dali się złapać w trójwymiarowe rozdzielenie pomiędzy dobrem i złem jak również wpaść w trudności i radości trzeciego wymiaru.


Utrzymuj połączenie że swoim JA w każdym momencie swego 3D życia. Obserwujemy i rozumiemy, że wielu z was jest bardzo gotowych na powrót do swojego wyżej wymiarowego domu. Jesteście gotowi do powrotu na statek i do TERAZ.


Jesteście na to bardzo gotowi ale jednocześnie nie chcecie opuścić planety. Wielu z was, wznoszących się, miało tak wiele inkarnacji na Ziemi, że głęboko pokochaliście Gaję. Wy, podobnie jak my, wiecie, że Gaja nie jest rzeczą a żywa istotą.


Wiecie również, że Wenus jest żywa istotą, gdyż właśnie tam często się udajecie między inkarnacjami lub na wypoczynek w ustroniu. Wielu z nas na statku idzie na Wenus żeby przygotować się do misji na Ziemi. My wszyscy, ludzie i Plejadianie, którzy mieli ziemskie wcielenie, odwiedzamy Wenus aby odpocząć, rekalibrować się i zintegrować wszystko to czego nauczyliśmy się na Ziemi.


My, Plejadianie, bardzo dużo się nauczyliśmy przyjmując ludzką formę w waszym TERAZ 2016-go roku. Z tych wizyt wynieśliśmy wielki szacunek do ludzkiej odwagi. Oczywiście jest wielu Ziemian, którzy się boją gdyż zapomnieli jak utrzymywać to ‘uczucie’ wrodzonego wyższego rezonansu. Z perspektywy naszej 5D rzeczywistości nie ma osądzania, dobrych czy złych ludzkich wyborów. Niektórzy z was są gotowi na przyjęcie całkowicie różnego 5D systemu operacyjnego a inni nie są.


Każdy z was, który wybrał przyjęcie ziemskiego 3D ciała, w tym okresie obecnej transmutujacej rzeczywistości, jest wzywany do tego aby przypomniał sobie swoją prawdziwą, 5D częstotliwość i uziemił ten 5D rezonans swojego JA w jądrze Gai.


W rzeczywistości jesteście wzywani aby trwać w pełnym połączeniu z kryształowym jądrem Gai, podczas gdy jednocześnie rezonujecie i żyjecie wewnątrz 3D rzeczywistości. W ten sposób, wy, nasi kochani uziemieni, bardzo wspieracie planetę od jej jądra. Gdy ciągle ‘doładowujecie (dotankowujecie)’ Gaję poprzez jej kryształowe jądro, ona w tym samym czasie ‘doładowuje’ was.


Gdy będziecie wspólnie pracować w sposób ‘ludzie pomagają planecie  i planeta pomaga ludziom’, tak jak zwierzęta to robią, to ludzkość stanie się jednością z planetą a ona jednością z ludzkością.


Wtedy ludzkość przypomni sobie, że nie odchodzi do nieznanej rzeczywistości a zamiast tego powraca do czegoś i kogoś kim zawsze byliście. Wszyscy mieliście inkarnacje w 3 i 4 wymiarach. Wielu z was przeszło przez rzeczywistości będące tuż na krawędzi wielkich przemian.


A TERAZ wy przechodzicie przez przejście do następnej oktawy rzeczywistości. Transmutujecie ponad 3 i 4ty wymiar do piątego wymiaru, który jest całkowicie różnym systemem operacyjnym. Zostawienie czasu i przestrzeni i wejście w TU i TERAZ jest o ogromną zmianą.


Ponieważ jest bardzo wiele do nauczenia i ponieważ przejdziemy przez wiele oktaw dostrojenia, większość z was miała inkarnacje aby studiować ten proces planetarnego wzniesienia. Ci z was, którzy uczyli się tego procesu poprzez wcielanie się wciąż na nowo, jak również praktykowanie procesu planetarnego wzniesienia podczas snu lub będąc w alternatywnych rzeczywistościach, przygotowują się do wzniesienia, które wy wybraliście aby doświadczyć.


Dlatego, że tak wielu z was aktywnie przygotowuje się do naszych lądowań, o których wiecie, że bardzo wspomogą was w transmutacji do następnej oktawy rzeczywistości, my odpowiedzieliśmy na wasze wezwanie o wsparcie. Większość z was jest świadoma tego, że doświadczacie 3D rzeczywistości jako holograficznej projekcji stworzonej z przecinających się promieni światła.


Na szczęście wiecie również, że jesteście składnikiem tej holograficznej projekcji gdyż wy jesteście światłem. Jak już powrócicie do swoich ciał świetlistych, nie będziecie ograniczani przez 3D rzeczywistość. Nie będziecie związani swoimi rolami  3D czasu, przestrzeni czy biegunowości bycia młodym czy starym, urodzonym i umierającym.


Powrócicie do 5D ciała świetlistego, w którym Jedność jest TUTAJ TERAZ.


Każdy z was odkryje jak odczuwa tę przemianę a potem podzieli się tym procesem z innymi. To właśnie poprzez ten kochający dar ‘waszej historii transmutacji’ pomożecie innym odkryć ich własną historię transmutacji.


Wtedy, gdy coraz więcej i więcej z was będzie świadomie transmutować z powrotem do 5D ciała świetlistego i będzie dzielić się tym z innymi, wzniesienie coraz bardziej stanie się NORMALNE. Wasze dzielenie się waszym procesem będzie miało duży wkład w Jedność Procesu, która jest niezbędna dla planetarnego wzniesienia.


Zbiorowe pole energii transmutacji ma dużo więcej mocy niż kilkoro oddzielnych ludzi. Wasz proces prawdopodobnie rozpocznie się jako indywidualne doświadczenie, jednak ponieważ idziecie  w kierunku jedności, ponad oddzielenie, poszukacie i dołączycie do ciągle poszerzającego się zbioru wielu pół energii osobistego i planetarnego wzniesienia.


Gdy te grupy połączą się razem w zbiorowości Bezwarunkowej Miłości, miedzywymiarowej komunikacji, wielowymiarowej mocy i Fioletowego Płomienia Transmutacji, wyślecie sygnał naprowadzający do naszych statków, który powie ‘Jesteśmy TERAZ gotowi aby was spotkać!’


Ta zbiorowa świadomość jest znacznie potężniejsza niż indywidualna świadomość i znacznie szybciej posunie waszą świadomość do wrodzonej wyższej częstotliwości JA. Zbiorowa świadomość da wam również poczucie koleżeństwa i wsparcie,  które pomoże wam uwolnić życie takim jakim je znaliście i objąć 5d oktawę waszej rzeczywistości.


Prosimy was teraz aby każdy z was poświęcił chwilę i pomyślał o tym co właśnie powiedzieliśmy a może nawet przejrzał to jeszcze 2 czy 3 razy. My Plejadianie razem z Arkturianami coraz częściej komunikujemy się z naszymi dzielnymi ‘wznoszącymi się’ na Ziemi. Dostrzegamy, że coraz większą ilość was przyznaje, że wasza wyższa częstotliwość coraz bardziej wślizguje się do waszej świadomości.


Macie również coraz więcej doświadczeń nie związanych z czasem. Wielu z was ma tzw.’powtórki’. Mówiąc ‘powtórki’ mamy na myśli to, że coś robicie a za chwilę czujecie/myślicie, że już wcześniej to robiliście.


Wtedy wasze 3D JA myśli, że coś jest nie tak ale jednocześnie wasze wyżej wymiarowe JA mówi ‘Czego jeszcze się z tego nie nauczyłeś? Robisz to ponownie ponieważ chcesz uzyskać całą możliwą informację z tego’wzorca energii.’


Zaczynacie postrzegać rzeczywistość nie jako formy i kształty same w sobie ale poprzez wzorce energii, które określają twoje postrzeganie otaczającej cię rzeczywistości. Innymi słowy, zaczynacie postrzegać 5D nakładkę (powłokę) na wszystkich formach i kształtach, które są wszędzie wokół, a które były kiedyś dla was niewidoczne.
Mówiąc inaczej, główna świadomość poszerza się poza 3 i 4 wymiar, do 5go wymiaru, który wydaje się świecić wokół i wewnątrz sytuacji, ludzi i coraz bardziej wokół i wewnątrz ciebie. Takie doświadczenie jest często wiadomością od twojego ziemskiego ciała, że twoja moc Kundalini się w tobie budzi. Proszę pozwól aby ta aktywacja postępowała w odpowiednim, Boskim porządku.


Zamykając prosimy was abyście zwrócili uwagę na każdy ‘głośny samolot’, który wydaje się być tuż nad twoim domem. Nasze statki są naturalnie ciche ale stworzyliśmy dźwięk aby zwrócić uwagę naszych przyjaciół na Ziemi. Sugerujemy abyście odwiedzili duże lotnisko a nawet mniejsze, bliżej waszego domu.


Nasze statki są nad lotniskami i nie są widzialne dla waszej trzy a nawet środkowo-czwartowymiarowej percepcji. Dlatego pozwólcie waszej świadomości wejść do waszych wyżej cztero i pieciowymiarowych stanów świadomości. Nie będziecie mogli nas zobaczyć dopóki wasze świadome JA nie będzie gotowe aby przenieść tę percepcję z waszego nieświadomego umysłu do umysłu świadomego.


Wybieramy ‘lądowanie’ nad lotniskami gdyż właśnie tam ludzie będą na nas patrzeć a my nie chcemy się ukrywać. Chcemy być dokładnie tam gdzie ludzie będą patrzeć. Proszę wiedzcie, że nie przychodzimy aby cokolwiek lub kogokolwiek zabrać. Przychodzimy ponieważ prosiliście abyśmy przyszli i w końcu jest już wystarczająco duża ilość ludzi, która chce nas poznać.


A teraz wszycy zobaczymy co się będzie działo. To będzie bardzo interesujące.


Koniec transmisji.


Przetłumaczyła Karolina , korekta Basia , opublikował Ark